Chat

Chat Linky pro rodinu a školu 116 000 – pomoc a poradenství po chatu každý den

Vítáme vás na chatu Linky pro rodinu a školu 116 000!

Pokud je vám chatování bližší nežli telefonování, můžete být s námi v kontaktu prostřednictvím chatu.
Pracovník Linky pro rodinu a školu 116 000 je k dispozici každý všední den od 15 do 18 hodin. O sobotách, nedělích a státních svátcích je chat v provozu od 10 do 13.

Chat umožňuje on-line kontakt s pracovníkem Linky pro rodinu a školu 116 000. Po chatu nabízíme obdobné služby jako telefonická linka 116 000. Pomoc po chatu poskytujeme stejné cílové skupině jako po telefonu. Což znamená, že jsme k dispozici pro kohokoli, kdo se na nás obrací s problematikou související s jakoukoli situací ohroženého dítěte. Chat je otevřen dospělým, ale i dětem a mladistvým.

Pro využití chatu se nemusíte nijak registrovat, stačí se během provozní doby chatu přihlásit.

Pro vstup do chatu nemusíte zadávat své skutečné jméno, stačí přezdívka (nick).

Chatové okno najdete na našem webu www.linkaztracenedite.cz v pravém dolním rohu (objevuje se na jakékoli stránce našeho webu).

Před zahájením chatu byste se měli seznámit se základními informacemi a pravidly:

  • zůstávejte přihlášeni po celou dobu chatu, Vaše odhlášení vede k tomu, že pracovník považuje chat za ukončený a začne chatovat s dalším v pořadí
  • chat provozujeme na naší doméně, což zajišťuje zabezpečený přenos dat mezi vámi a pracovníkem
  • chatovat můžeme pouze s jedním klientem (chat jeden na jednoho)
  • a priori na chatu klientům vykáme, pokud je klientovi nad 15 let věku
  • pokud ti je méně než 15 let a chceš, abychom ti tykali, napiš to
  • maximální délka jedné chatové komunikace je 60 minut
  • jeden klient může chatovat s pracovníkem pouze 1x denně
  • chatovou konverzaci si můžete uchovat či smazat, dle svého rozhodnutí
  • chatová komunikace je archivována, její obsah je dostupný pouze oprávněným zaměstnancům linky 116 000
  • maximální počet znaků pro jeden chatový vstup je 1800 včetně mezer (1 normostrana textu)

Pravidla fronty:

  • klienti přihlášení před vámi, mají přednost
  • pokud nebude náš pracovník ihned reagovat, je to z důvodu obsazenosti chatu klientem, který se přihlásil před vámi
  • není nutné se znovu přihlašovat, zůstáváte nadále v pořadí
  • náš pracovník se vám bude věnovat, jakmile dojde řada na vaše místo ve frontě

Pravidla pro odmítnutí klienta či ukončení chatu pracovníkem:

  • klient chce chatovat o tématu, které nemá žádnou souvislost s problematikou ohroženého dítěte
  • klient je vulgární, verbálně agresivní, používá výhrůžky
  • komunikace klienta na chatu je obsahově nesrozumitelná či není v češtině
  • klient mlčí (nepíše) nejméně 5 minut
  • uplynutí maximální doby chatu (60 minut) nebo vyčerpání frekvence chatu (1x denně)
  • klient porušil individuální dohodu o omezení kontaktu s pracovištěm (frekvence či délka chatu)
  • vstup na chat je pro nové zájemce uzavřen 20 minut před ukončením provozní doby

Závěrečná doporučení:

  • kdykoli můžete využít ZDARMA telefonickou pomoc na čísle 116 000 – Linka pro rodinu a školu (NONSTOP)
  • chcete-li nám cokoli ohledně chatu sdělit, napište nám na mail: 116000@cestazkrize.net
telefon: 116 000

Podporují nás

  • Aktivity Linky pro rodinu a školu v období od září 2016 do srpna 2018 finančně podpořila Evropská komise v rámci programu Rights, Equality and Citizenship Programme / Daphne III.
  • Odborným garantem služby 116 000 je MV ČR.
  • Provoz služeb je spolufinancován MPSV ČR